25 استراتژی بازاریابی رستوران برای رشد – قسمت سوم

25 استراتژی بازاریابی رستوران برای رشد – قسمت سوم

در ادامه 25 روش و استراتژی بازاریابی برای رشد رستوران ها در سال 2023 به 9 مورد آخر آن اشاره می کینم

17. مطمئن شوید که وب سایت شما سازگار با موبایل است

بسیاری از افراد از تلفن های هوشمند و تبلت های خود برای دسترسی به وب سایت ها استفاده می کنند و اگر وب سایت به درستی ظاهر شود، ممکن است اطلاعات مورد نظر خود را پیدا نکنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت رستوران، به ویژه بخش منو، به راحتی از هر دستگاهی قابل دسترسی است. این می تواند به ویژه برای افرادی که با منطقه آشنا نیستند و به دنبال امتحان کردن یک رستوران جدید هستند مفید باشد.

18. در جامعه محلی خود درگیر شوید

از آنجایی که افرادی که در اطراف رستوران زندگی می کنند افرادی هستند که به احتمال زیاد مشتری می شوند، شرکت در فعالیت ها و جشن های محلی یک استراتژی بازاریابی خوب است. شما می توانید از رویدادهای مختلف جامعه محور حمایت مالی کنید یا خودتان میزبان آنها باشید. رویدادهایی را در نظر بگیرید که با ماموریت شما برای ایجاد ثبات در برند شما همسو هستند.

19. از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

ایمیل مارکتینگ هنوز یک روش موثر برای تعامل با مشتریان است. شما می توانید مشوق های مختلفی را به مشتریان ارائه دهید، معمولاً به صورت تخفیف، برای اشتراک در لیست ایمیل خود. سپس، می‌توانید ایمیل‌های منظمی را برای آنها ارسال کنید که آخرین پیشرفت‌های مربوط به رستوران خود را نشان می‌دهد.

20. با سایر مشاغل محلی شراکت کنید

می توانید از پایگاه های مشتریان سازمان های دیگر برای جذب بازدیدکنندگان جدید به رستوران خود استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید با هتل‌های محلی شریک شوید و کمپین‌های بازاریابی متقابل انجام دهید، که در آن به مشتریان خود توصیه می‌کنید در یک هتل خاص اقامت کنند و کارکنان هتل رستوران شما را به مهمانان خود توصیه می‌کنند. اگر یک شرکت بزرگ در نزدیکی رستوران شما قرار دارد، می‌توانید به آنها تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در مهمانی‌ها و رویدادها بدهید، زیرا این کار باعث می‌شود کارمندان آن‌ها به مشتریان دائمی تبدیل شوند.

21. آیتم های منوی فصلی با تعداد محدود داشته باشید

فوریت معمولاً راه خوبی برای افزایش فروش است و وجود آیتم های خاصی در منو که در طول سال در دسترس نیستند، می تواند مشتریان را ترغیب کند تا زمانی که در دسترس هستند، آنها را امتحان کنند. می توانید از رسانه های اجتماعی برای نمایش پیشنهادات با زمان محدود خود استفاده کنید. برای نشان دادن ارزش آنها، اینها را به صورت ماهانه یا هفتگی بچرخانید.

22. آیتم های منوی ویژه ای برای تعطیلات مختلف داشته باشید

بسیاری از غذاها مخصوص تعطیلات یا زمان های خاصی از سال هستند. می توانید با قرار دادن آنها در منوی خود برای مدت زمان محدود و تبلیغ آنها از طریق رسانه های اجتماعی از فصلی بودن آنها استفاده کنید. برای مثال، ممکن است بشقاب بوقلمون را در روز شکرگزاری سفارش دهید.

23. سرآشپز خود را به نمایش بگذارید

نمایش های آشپزی در سال های اخیر قد و قامت سرآشپزهای رستوران ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. می‌توانید از سرآشپز خود برای تبلیغ رستوران خود استفاده کنید، اگر او این کار را انجام دهد، با درج نام و تصویر آن‌ها در مواد تبلیغاتی‌تان و توصیه کردن غذاهای خاص. اگر اطلاعات یا عکس‌های بیشتری در وب‌سایت خود دارند، به نمونه کارها پیوند دهید.

24. به مشتریان خود تخفیف تولد بدهید

دادن تخفیف های قابل توجه برای تولد یک راه خوب برای جذب مشتریان و نشان دادن اینکه از آنها قدردانی می کنید است. همچنین، وقتی از تخفیف خود استفاده می کنند، احتمالاً افراد دیگری را می آورند که ممکن است مشتری های مکرر شوند. در صورت امکان، ممکن است چندین گزینه مانند تحویل رایگان ارائه دهید.

25. در مورد رقابت تحقیق کنید و سعی کنید از نقاط ضعف آنها استفاده کنید

استراتژی بازاریابی یک رستوران به آنچه رستوران های رقیب انجام می دهند نیز بستگی دارد. پس از تحقیق در مورد بازار محلی، اگر جنبه های بازاریابی خاصی را کشف کردید که رقابت شما نادیده گرفته شده است، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است تخفیف های بهتری نسبت به رستوران های مشابه ارائه دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *