25 استراتژی بازاریابی رستوران برای رشد – قسمت دوم

25 استراتژی بازاریابی رستوران برای رشد – قسمت دوم

در ادامه به روش های بازاریابی برای رشد رستوران ها می پردازیم

9. یک وب سایت زیبا و منوی آنلاین خوانا داشته باشید

بسیاری از مشتریان بالقوه دوست دارند قبل از بازدید از وب سایت رستوران یا سفارش آنلاین، از وب سایت آن بازدید کنند. منو مهم ترین بخش وب سایت است و باید به راحتی از صفحه اول قابل دسترسی باشد، تمام اطلاعات مربوط به هر غذا را در بر گیرد و از نظر بصری برای مشتریان جذاب باشد. طراحی وب سایت با رنگ ها و سبک های ثابت را به عنوان لوگو و منوی رستوران در نظر بگیرید.

10. بر تعهد خود به مواد با کیفیت تاکید کنید

مواد اولیه سالم معمولا برای بازدیدکنندگان رستوران بسیار مهم هستند. هر مشتری بالقوه باید بداند که رستوران شما متعهد به استفاده از مواد اولیه تازه، با کیفیت و رشد پایدار است. شما می توانید این کار را با افزودن اطلاعات در وب سایت خود و سایر کانال های ارتباطی آنلاین و با ارسال پیام هایی در داخل رستوران انجام دهید که نشان دهنده تعهد شما به مواد اولیه با کیفیت است.

11. از داستان های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

داستان های رسانه های اجتماعی برای اولین بار چند سال پیش ظاهر شدند و اکنون، اکثر وب سایت ها و برنامه های رسانه های اجتماعی بزرگ از آنها استفاده می کنند. اینها شامل محتوایی مانند تصاویر یا ویدیوهایی است که معمولاً پس از 24 ساعت ناپدید می شوند و می توانید از آنها برای نشان دادن فضای رستوران یا یک غذای خوش ظاهر استفاده کنید. فعال ماندن با این ها می تواند در دسترس بودن شما را نشان دهد.

12. به طور مداوم تصاویر غذای جدید را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید

ارسال تصاویری از غذاهای رستوران خود حداقل یک بار در روز یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ رستوران شما است. جدا از جذابیت بصری برای کاربران رسانه های اجتماعی، آنها همچنین تمایل دارند در اطراف به اشتراک گذاشته شوند و رستوران شما را در معرض مشتریان بالقوه جدید قرار دهند. این موارد ممکن است شامل موارد دلخواه مشتری یا موارد ویژه در حال چرخش باشد.

13. مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را آنلاین بگذارند

بسیاری از مشتریان بالقوه قبل از تصمیم گیری برای بازدید از یک رستوران ، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند . اگر مطمئن هستید که اکثر مشتریان شما از غذا، فضا و خدمات رستوران شما راضی هستند، می توانید با ارائه تخفیف در وعده غذایی بعدی، آنها را تشویق کنید تا نظر آنلاین خود را ارائه دهند. این همچنین افرادی را که نظر را ترک می کنند تشویق می کند تا به رستوران شما بازگردند.

14. با نظرات آنلاین تعامل داشته باشید

رسانه های اجتماعی راه های زیادی برای تعامل با مشتریان ارائه می دهند. شما باید مودبانه به بررسی های آنلاین، به ویژه بررسی های منفی پاسخ دهید و با آرامش به موضوعی که باعث هر یک از آنها شده است، رسیدگی کنید. نظرات منفی فرصتی عالی برای نشان دادن سایر مشتریان بالقوه است که متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن به آنها هستید.

15. یک بخش وبلاگ در وب سایت رستوران راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی راه خوبی برای ایجاد ترافیک به وب سایت رستوران و ایجاد برند آن است. داشتن محتوای منظم که می تواند مربوط به غذا، خود رستوران، موقعیت مکانی آن یا هر موضوع مرتبط دیگری باشد، می تواند پایگاه مشتریان رستوران شما را افزایش دهد. این همچنین می تواند تخصص شما را در صنعت خود نشان دهد.

16. با برنامه های اصلی مواد غذایی کار کنید

برنامه های غذایی یک راه محبوب و راحت برای مشتریان برای کشف رستوران های جدید است. آنها معمولا مکان ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی مشتری انتخاب می کنند. این آن را به یک استراتژی بازاریابی عالی برای جذب مشتریان بالقوه نزدیک تبدیل می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *